Ferie, lukkedage og alternativ pasning

Vi forsøger at prioritere vores personaleressourcer efter hvornår børnene er her. Det betyder, at vi forsøger at holde ferie i de perioder, hvor børnene også holder ferie, så vi ikke skal undvære personale når alle børn er i børnehaven.

Derfor har vi brug for Jeres hjælp som forældre. I skal til - og fra melde Jeres barn til feriepasning i forbindelse med Vinterferien, Påsken, Dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Sommerferien, Efterårsferien og i forbindelse med Julen. Vi sender via Aula en besked til Jer inden en ferie. Her skal I indberette om Jeres barn holder ferie eller om der er et aktuelt behov for pasning. Der er en senest frist på denne indberetning, som I skal overholde.

Dette sker via ferieanmodning i AULA forud for: Vinterferien (uge 7), de tre dage før Påske,  Sommerferien & Efterårsferien (uge 42).

Billund kommune har besluttet at have følgende lukkedage: Dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag den 5. juni, 24. december, uge 29, samt mellem jul & nytår. Dette kan du læse mere om på dette link: